Wednesday

Good morning!

Idag vaknade man upp till ett grått landskap. Men jag är ju en sån där person som kan uppskatta det och har inget emot regn i många fall. Eftersom jag har en massa saker som ska göras inomhus idag så gör det ju absolut ingenting oavsett. 

Jag har börjat dagen med kaffe, youtube och hundgos i soffan. De är fan mer morgontrötta än vad jag är! Jag ska fortsätta dagen med att fixa mig lite, sätta i linser och sånt och sen ska jag antingen städa eller skriva på mitt arbete. Jag måste göra båda delarna, men jag har inte kommit fram till vilken ordning som är lämpligast. Gruvar mig lite för mitt humör blir alltid som en bergochdalbana när jag gör lite större uppsatser och liknande… Tur att S är på jobbet haha.

När allt är klart (eller när tiden är slut) så blir det iaf lite semester-vibe! Jag måste fortfarande plugga, men tänker unna mig lite ledigt åtminstone resten av veckan. Vädret ska tydligen vara skit som det ser ut, men som sagt så gör sånt mig inte så mycket. Tänker motion, natur och musik.👌🏻 Känns exakt som det jag behöver just nu.

I övrigt går väl saker och ting sakta men säkert framåt. Inte mycket kvar av plugget nu bara jag får ordning på det här sista vilket just nu känns riktigt långt bort… Huset måste städas någorlunda grundligt idag pga fotografering snart. Jag har fått hem mina nya jogging/promenadskor så nu har jag inget att skylla på när det kommer till att ta tag i löpningen. Det släpps en ny Rammstein-video idag som jag är orimligt taggad på. 🖤

Hoppas att ni får en fin dag, vi hörs!

(null)