Dugga

Hejsan.

Jag har haft en bra dag hittills. Klev upp vid 06:20 typ, drack kaffe, tittade på youtube, fixade hunden och åt frukost. 08:30 började dagens föreläsning. Eller ja, det var ju inte så mycket till föreläsning. Vi hade en dugga på förmiddagen, alltså typ en test-tenta kan man säga och sen gick vi igenom den på eftermiddagen. Det gick ganska bra får jag väl ändå säga. Jag har lite mer koll på vad jag faktiskt kan och vad jag behöver läsa på mer om, så det var en bra grej att göra tycker jag.

Vi hade till 12:00 på oss med duggan, men jag var klar typ 10:45 så jag satte igång med lite städning och målning istället. Hyllan som ska sitta under tv:n i vardagsrummet är äntligen färdig! Nu ska den bara upp på väggen oxå.

Efter all skola så slog jag in några födelsedagspresenter, fortsatte med disk och tvätt och till sist matlagning. Nu har vi käkat en pastasås på älg och kantarell och jag har hunnit dricka min tredje kaffekopp för dagen. Nu ska jag byta om och så ska vi gå ut. Tycker att det är så himla mysigt att gå runt och titta på allas fina julbelysningar och pynt den här tiden på året! Julen alltså...! ❤️

Hoppas att ni har haft en bra torsdag, vi hörs!

(null)