Spontanjobb och pizza

Hej.

Dagen blev väldigt hastig och lustig idag, men bra i alla fall. Telefonen ringde 06:45 imorse och jag fick frågan om ifall jag kunde ta ett pass på jobbet som börjde 07:15. Jag sa att jag kunde jobba men att jag inte skulle hinna till 07:15. Fick passet iaf så jag skyndade mig så mycket jag kunde för att komma dit så fort som möjligt. Efter det jobbade jag fram till 15:30.

När jag kom hem gjorde jag klart en skoluppgift och skickade in den och sen satte jag igång en egen pizzadag. Produktiv dag idag! Så nu har vi ätit och druckit kaffe och tagit det lite lugnt framför tv:n. Planen är väl att fortsätta kvällen på det spåret.

Helgen är halvledig. Har tänkt vara ledig från både jobb och skola imorgon och sen så jobbar jag 08:00-17:00 på söndag. Får se vad vi hittar på imorgon helt enkelt. 

Hoppas att ni har en bra helg framför er! Vi hörs.

(null)