Dop, biljetter och filmkväll

Hej!

Vilken bra dag det blev igår! Så himla mysig lördag rakt igenom. Började dagen med lite sovmorgon och att fixa mig. Sen åkte vi på dop för våra vänners söta dotter. Jättefint och mysigt! 💕

(null)

Efter ceremonin i kyrkan lyckades vi ordna biljetter till Rammsteins extrainsatta konsert i Göteborg i sommar. 😍 Alltså, jag är så jävla glad?! Ska bli så himla roligt! 

Vi hann oxå med att åka och köpa lister som vi saknar till huset. Så nu bör vi ha allt i listväg så att vi kan få ordning på det.

På kvällen gick vi över till ett par kompisar och tittade på film. Jag har ju aldrig sett Star Wars vilket tydligen inte är tillåtet, så nu ska det lösas. 😄 Har alltså sett en film nu och ja… Jag ställer mig skeptisk än så länge. Men det var mysigt med filmkväll!

Idag har vi inte så mycket planerat förutom att vi ska käka middag hos svärisarna. Så det ska oxå bli mysigt.

Hoppas att ni har det bra så hörs vi!

(null)