Fin helg, auramigrän och vecka 8

Hej.
 
Det töar ordentligt utanför fönstret idag. Är det kanske ett tecken på att våren närmar sig? Vore inte så dumt om så var fallet.
 
Helgen var bra. Skrev tenta i fredags förmiddag (tror att det gick okej) och efter det städade och målade jag hemma. Lilltoan kommer att bli så himla fin när den är klar! På kvällen kom grannen förbi på kaffe vilket var väldigt trevligt som alltid, så hela dagen var en bra sådan måste jag säga!
 
Lördag och söndag bestod mestadels av fix. Jag målade toan en gång till, vi fick hjälp att lägga golvet där inne, vi kollade på mello hos grannen och jag avslutade söndagen med auramigrän. Fy fan vad jag hatar den skiten! 
 
På grund av migränen var jag helt slut igår när vi skulle påbörja en ny kurs. Dessutom hade vi lite uppkopplingproblem och så, så till slut gav jag upp. Jag lyssnade på det som gick av föreläsningen och sen la jag mig helt enkelt i soffan resten av eftermiddagen.
 
Den här dagen har jag väl mest lust att bara lägga bakom mig och gå vidare. Punkt. Resten av veckan kommer bestå av en hel del plugg. Vi har föreläsning imorgon och sen är det självstudier som gäller torsdag och fredag. På torsdag ska det levereras ett handfat oxå. Det ska komma någon gång mellan 08:00 och 16:00. Det är väl bara att vara beredd i 8 timmar då haha! Helgen får vi se lite vad den innehåller. Kan bli en del renovering, beror lite på. Vi får se helt enkelt.
 
Hoppas att ni har en bra vecka, vi hörs.