Soliga dagar i Masa

Hallå mina fina!
 
Men nu var det länge sen må jag säga. I fredags åkte vi i alla fall till Masa när jag hade jobbat färdigt vid 14:00. Hade med oss Hector oxå så en liten familjesemester kan man säga. På vägen ner gjorde vi lite småstopp för hundkissning och mathandling så vi var framme först på kvällen. 
 
Vi tillbringade hela helgen samt måndag och tisdag i stugan. Bortsett från lite blåst så var vädret fantastiskt och avslappningsnivån på topp. Vi gjorde egentligen inte så mycket utan tog det mest lugnt. Vi eldade i kaminen, satt ute, åt god mat och tittade på serier mm. Välbehövligt för min del åtminstone.
 
I tisdags åkte vi hem och efter det har jag jobbat sen i onsdags. Idag slutade jag som vanligt vid 14:00 och sen dess har jag i princip inte gjort någonting. Just nu sitter jag och tittar på någon världscuptävling i hoppning från februari. Så småningom ska jag duscha och sen blir det sängen. Imorgon är det jobb 08:00-17:00 som gäller och så även på söndag. 
 
Bäst av allt är att det bara är lite drygt två veckor innan vi får nycklarna till huset! Tycker att tiden går så långsamt, men snart så! Jag vill bara sätta igång med allt nu och flytta in. Ska bli så roligt att få fixa och dona och göra det till vårat. Berättar mer om vad vi tänkt göra och så när det är dags!
 
Hoppas att allt är bra med er, vi hörs!