Sista april

Hej.
 
Det är sista april idag. Imorgon blir det vår på riktigt kan man väl säga. Maj brukar vara en fin månad, så jag ser fram emot den månaden. Man brukar kunna då smaka på sommaren lite och vi brukar oftast hinna med en tur ner till stugan vilket alltid är mysigt. Något firande av valborg ska jag väl inte påstå att det blir. Vi tänkte äta något gott och det är väl det hela. 
 
Annars händer det ju inte så mycket. Man verken bör får göra speciellt mycket just nu och det suger ju... Ibland känns det som att dagarna flyter ihop och man gör samma saker varje dag, mer eller mindre. Men men, det kunde ju ha varit betydligt värre för min del så jag ska inte klaga. Men jag saknar enkelheten som fanns gällade många saker förut, t.ex. att kunna gå i en affär utan att behöva tänka sig för, att kunna gå på bio utan bekymmer, att kunna resa och att umgås utan att det krävs extra planering. Men det är ju sånt vi alla saknar. 
 
Just nu sitter jag i alla fall och besvarar en massa juridikfrågor och snart ska jag väl äta någon lunch. Sen ska jag fortsätta plugga och i eftermiddag måste jag uträtta några ärenden. Ungefär så ser min fredag ut. Hoppas att ni har en fin dag, vi hörs.