Bio och ny vecka

Hej.
 
Gårdagen var lugn, väldigt lugn. Var ner på affären en sväng, grillade hamburgare och korv till middag, spelade kort och gick på bio. Det var ungefär det som hände. Vi såg senaste Avengers-filmen. Den var... rätt bra. Det här är ju inga filmer jag självmant skulle ha valt att se, alltså Thor, Spiderman, Avengers och så vidare. Därför att jag lite upprörd över att Stefan har lyckats få mig att bry mig om det här... Men så är det, jag bryr mig nu. Jag är helt plötsligt emotionellt engagerad i något som jag tidigare inte ville ha med att göra. Tack.
 
Idag har vi måndag och ny vecka. Igen! Solen skiner i alla fall och vi ska snart åka upp till mina föräkldrar och ta ut hundarna på en tur. Sen måste jag nog börja göra mig i ordning för sista april firande i byn. Det lär bli lugnt med mat och brasa och så, men det brukar vara mysigt. 
 
Annars är veckan ganska oplanerad. På onsdag och på fredag måste jag befinna mig på jobbet, men annars får vi se. Kanske äntligen kan ta mig iväg till stallet några gånger den här veckan! Har bytt sadelgjorden nu så den bör passa. 
 
Hoppas ni får en bra vecka, vi hörs!