Vecka 35

Hallå.
 
Vecka 35 har påbörjats och sommaren återvände. Jag klagar inte. Man kan ju tycka att det kan få vara sommar augusti ut i alla fall.
 
Började veckan igår med jobb 07:00-16:00. Sen hände inte så mycket mer spännande, vi lastade in lite mer ved och veckohandlade. Det var väl typ det.
 
Idag är jag ledig som vanligt, det är ju tisdag. Klev upp typ 09:30, åt frukost och drog till mammas och pappas stuga. Där låg vi på bryggan ett tag, grillade korv och träffade mosters man och hund.
Vid 15:30 skulle jag dock infinna mig vid HC så vi kunde inte stanna i stugan jättelänge. Jag har problem med pekfingret på vänster hand, (låter ju löjligt men...). Besöket slutade i alla fall med att jag fick en remiss till röntgen i stan. Så nu är det väl bara att vänta och se vad som händer sen.
 
Resten av veckan är jobb. Mer jobb än vanligt då jag ska jobba över på fredag och börja tidigare på söndag. Förutom det så är det tjejkväll som gäller på lördag vilket ska bli superkul!
 
Hoppas att ni har en bra vecka! Vi hörs.