Tre år tillsammans och vecka 22

Hej.
 
Nu var det ett tag sen vi hördes. Sist jag skrev något var jag ju på minisemester i Masa. Det var fantastiskt härligt och välbehövligt. Nu längtar jag till semestern då jag ska spendera mer än några dagar där!
 
Sen jag kom hem därifrån har jag pysslat med lite olika saker. Jag har jobbat, hunnit med en sjukdag, beställt tavlor, målat runt fönstren i vardagsrummet, firat 3 år med tillsammans med S mm. Det har varit en ganska bra vecka.
 
Nu har vi påbörjat vecka 22. Fatta att vi är i slutet av maj. Det var snart sommar liksom. Skönt ändå. Jag vill ha sommar nu. Hur som helst så började jag veckan med jobb 07:00-14:15. Sen åkte jag hem, träffade mamma en sväng och till sist blev det en sväng till stan för att köpta ett par tapetrullar till bland annat. 
 
Idag har jag min lediga tisdag. Vaknade runt 08:30, scrollade igenom telefonen lite innan jag klev upp. Nu har både jag och Hector ätit frukost och varit på en liten promenad. Nu håller jag på att dricka kaffe och titta på någon dokumentärserie. Efter det tänkte jag måla det sista på fönsterna så att S och han pappa kan tapetsera runt dem sen. Tror att vi ska till svärisarna en sväng sen oxå om jag inte minns helt fel.
 
Nåja, resten av veckan kommer att bestå av jobb ons-fre, personalmöte, tjejkväll och lite annat smått och gott. Känns som en bra vecka i alla fall! Hoppas att ni har det bra, vi hörs!