Måndag - onsdag

Hejsan.
 
Vecka 35 började ju för länge sen, men detta blir ändå första inlägget för denna vecka. Det har varit ganska mycket som hänt så det har helt enkelt inte blivit av. 
 
Började denna vecka med att städa ut och ur Masa för den här gången. Sen åkte vi hem till Uppsala där vi för tillfället är 5 stycken som bor. Trots den lilla ytan så tycker jag att det funkar bra. Det är trevligt folk alltihop så inga konstigheter liksom. I övrigt var måndagen lugn.
 
Igår skulle vi ha haft en mäklare här för att värdera lägenheten. Så jag städa som en galning för att få det att se så presentabelt ut som möjligt. När mäklaren var 45 minuter sen så ringde vi. Då har det fallerat i kommunikationen hos dem så maklaren hade ingen aning om att han/hon skulle komma till oss. Snacka om att jag var arg! Länge sen jag var så arg faktiskt. Stefan var dock mer sansad och bokade en ny tid om tre veckor. Jag är fortfarande förbannad. Vi får se hur det blir med det hela till slut helt enkelt. 
 
Idag har vi alltså onsdag. Vet inte exakt vad vi ska göra idag. Just nu låter det som att vi ska iväg och kika i lite affärer. Det blir nog en bra dag oavsett vad vi bestämmer oss för att göra. Dock är det sista dagen för min del här hemma innan det blir norrland och jobb ett tag igen. Blandade känslor inför det faktiskt. 
 
Men, men, nu ska jag göra mig i ordning för dagen. Ha det fint så hörs vi.