Sista augusti

Hej.
 
Tänk att det är sista augusti. Två tredjedelar av 2016 har passerat. Har den här känslan av att det har varit 2016 hur länge som helst samtidigt som det känns som att det var april typ igår. Imorgon går vi in i en riktig höstmånad. En månad som jag förövrigt tycker om. Men idag är det fortfarande augusti och sommar! 
 
Vi är fortfarande här nere i stugan. Ska vara här tills på fredag. I måndags var vi till Borlänge på Kupolen och Ikea och Biltema och såna saker. Nu förstår vi inte hur vi ska ta oss hem med alla saker... Fick dock en hel del inspiration inredningsmässigt! Superkul tycker jag!
 
Igår blev det en liten promenad på förmiddagen och vi hittade en liten ödla. Jättegullig. Sen blev det även en tur på affären, lite fiske och en film. Southpaw hette den om jag inte minns fel. Riktigt bra måste jag säga! 
 
Idag har jag inte gjort så mycket hittills. Eller ja, jag har faktiskt påbörjat mina två kurser och gjort två introduktionsuppgifter. Vad resten av dagen kommer bestå av är ännu oklart. En promenad skulle nog inte sitta helt fel i alla fall, men vi får väl se. En sak som är riktigt skönt med semester, att kunna göra det man känner för.
 
Hoppas ni har det bra!