Sista september och vecka 40

Hej!
 
Måndag och ny vecka. Började med sovmorgon vilket jag kände var välbehövligt. S är oxå ledig så vi körde på långfrukost framför en serie när vi klev upp. Alltid ett mysigt sätt att starta en dag på. Det märks att det är höst nu, vilket det borde så här sista september. Träden på väg hem till mamma och pappa är klargula, det är soligt och regnigt om vartannat och man tycker att det är varmt när det är 7-9 grader ute. Men jag gillar det, det är mysigt.
 
Jobbhelgen gick väl bra. Det händer ju alltid någonting som man inte förväntat sig, men så är det ju när man jobbar i ett serviceyrke. Så man kan väl säga att det var en mer eller mindre vanlig helg.
 
Idag ska jag plugga. Vi har vårt första test på onsdag och jag börjar känna mig lite nervös. Fick resultatet av min andra inlämning idag och den gick bra i alla fall. Man kanske inte är helt ute och cyklar då åtminstone. Idag tänkte jag första skriva på uppgiften som ska in i slutet på denna vecka och så ska jag gå tillbaka och kolla på det vi redan har gjort eftersom det är det vi ska ha prov på.
 
Resten av veckan kommer att bestå av mest plugg och lite jobb. Jobbar fredag vet jag än så länge. Sen ska vi ha några vänner på middag på lördag vilket ska bli supermysigt! Ungefär så ser min vecka ut. Hoppas att ni får en bra vecka!
 
Vi hörs.