Ledig helg och UFC

Hallå.
 
Hoppas att ni har det fint, med mig är det bara bra. Jag jobbade 07:00-14:00 i fredags och sen åkte vi in en sväng till stan, jag och S. Var tvungen att ha lite linsvätska och såna tråkiga saker. Annars var fredagen väldigt stillsam.
 
Jag har i alla fall en ledig helg denna vecka vilket känns himla skönt. Igår gjorde vi inte så mycket. Tog sovmorgon, åt go'frukost, gick en promenad och låg i soffan. På kvällen dök Stefans bror med tjej upp vilket var trevligt. 
 
Idag har vi söndag. Började dagen ca 08:45 med kaffe och UFC. En sport jag aldrig någonsin trodde att jag skulle bry mig det minsta om, men som nu faktiskt har tagit en liten plats i mitt liv. Är inte speciellt insatt i det hela, men om man jämför med hur det var för ett par år sedan så är mina kunskaper enorma. Dessutom har man ju fått ett par utövare som man faktiskt vill se och hejar på. Kul ändå.
 
Vi får se om söndagsångesten infinner sig senare under dagen eller om det kanske är lugnt på den fronten. Har inte så mycket planerat för dagen förutom att vi ska in till stan och möta upp de vi ska fira nyår med. Vi ska handla till middagen och lite så. Annars får vi se vad som händer helt enkelt. Det är ganska skönt att inte ha något planerat oxå faktiskt, tror att jag behövde den vilan efter tre jobbhelger i rad. 
 
Nu ska jag se om jag hittar någon lämplig frukost, säga hejdå till Stefans bror med sambo och sen får vi se vad som händer. Hoppas att ni får en bra dag, vi hörs!