Week 9

God morgon.

Men nu är det inte långt kvar av februari! Känns som denna månad har varit extremt lång av någon konstig anledning. Men nu är vi inne på sista dagen iaf, känns bra. Mars är väldigt välkommen.

Ny vecka har vi oxå idag. En vecka som för min del är mer eller mindre fullbokad. Samtidigt som jag tycker om att ha dagar då man bara kan sitta med en bok eller helt enkelt bara göra det som faller en in så tycker jag om att ha saker att göra. 
Hur som helst så är det mycket jobb på schemat. Påbörjar vecka 5 av 7 på min kollegas schema. Ska oxå till optikern och frissan denna vecka bland annat. 

Just nu är det kaffe som gäller och sen ska jag göra mig i ordning. Idag jobbar jag 12-18 vilket jag tror är den första icke brödtiden på typ 3 veckor? Känns ganska skönt faktiskt även om jag tycker rätt bra om brödtiden.

Ha en fin måndag alla.


Weheartit.