Åre

Hej!
 
Helgen lider mot sitt slut. Efter jobbet igår skyndade jag mig att fixa mig lite och sen åkte jag och ett gäng härliga människor till Åre. Några var som sagt redan där, de åkte upp i fredags. Jag körde i alla fall dit och efter några vägbeskrivningar som höll på att ta oss ut på en åker bland annat (kan delvis ha varit mitt fel oxå) så hittade vi rätt. 
 
Vi började kvällen med supergod mat, drinkar och någon musiklek mm. Det var länge sen jag skrattade så mycket! Tagvis kunde jag nästan inte andas alltså. 
Vid 22:30 åkte vi ner till Åre centrum och hängde där. Drack någon drink och satt och pratade och så. 
 
Idag klev vi upp någon gång efter 10:00. Kan ha varit närmare 10:30. Vi åt frukost och sen satt vi bara och surrade i säkert två timmar. Tycker att sånt är så himla mysigt och trevligt! Efter det bar det av hemåt. Vi tog en liten sightseeing genom Kluk mm. Trevligt det med. Så tack så himla mycket till alla inblandade för en jätterolig helg! <3
 
Nu har jag och S precis ätit bakismat och så småningom ska vi gå och titta på majbrasan som kommer att tändas här nedanför där vi bor. Ska oxå bli mysigt. 
 
Hoppas ni oxå har haft en fin helg! Vi hörs.