Sista februari

Hej.
 
Jag har precis konstaterat att det var värt att lägga sig tidigt igår. Inte för att jag somnade förrän närmare 23:00 i alla fall, men jag känner mig ändå piggare idag än de andra dagarna då jag börjat 06:00. Eventuellt så har jag bara en piggare dag, vem vet. 
 
Var som sagt till kiropraktorn vid 12:30 idag. Det var samma gamla vanliga fel. Sned ungefär mitt emellan skulderblanden. Kan säga att det är ett litet helvete att vara det. Det är ju inte bara ryggen som blir knäpp, det är ju mer eller mindre hela kroppen. Skitstörigt. Ska hur som helst dit igen på torsdag och sen får vi väl se vad han säger. Förhoppningsvis är det väl bra sen.
 
Efter kiropraktorn åkte jag tillbaka till jobbet och jobbade fram till 16:00. Då handlade jag lite och åkte hem. Fixade lite middag och låg i soffan och lyssnade på musik ett tag. Ungefär så har väl dagen sett ut hittills. 
 
Nu har jag fixat till ett mysigt pluggställe i köket med levande ljus, nötter, kaffe och finaste bordet. Hur kan ett bord öka plugg-motivationen? Jag förstår inte. Tycker i alla fall väldigt mycket om att sitta här. Så nu ska jag plugga en stund är tanken. Får se hur långt jag kommer.
 
Hoppas ni har det bra, vi hörs.