Söndag

Halloj.
 
Fy fan vad jag var nervös imorse. Skulle som sagt till SLU för att träffa lite folk och få lite svar på frågor och sånt som kan vara bra inför skolstart. Alltså, det är inte roligt att åka till en plats du aldrig varit på, du hittar ingenstans och du har ingen aning om vilka du ska träffa eller hur de ser ut. Stefan skjutsade mig dagen till ära, men annars blir det buss. Det är lite väl långt att cykla. Speciellt om det inte är finväder. Men vem vet, någon dag kanske det kan vara skönt att göra det oxå. 
 
Hur som helst så hittade jag rätt. Vi var inte så många, kanske 8 stycken eller så, men det är ändå skönt att ha träffat några. Vi fikade, gick en liten rundtur på området och fick svar på lite frågor mm. Om det känns bättre inför imorgon? Delvis. Det är skönt att ha varit dit en gång så man har lite hum om hur det ser ut och vart saker och ting finns, men annars är det riktigt nervöst i alla fall. Man vet ju fortfarande inte riktigt vad som kommer att hända eller vad som förväntas av en liksom.
 
När vi var klara åkte jag och Stefan in till centrum och åt lunch med mamma och syrran innan de åkte hem. Sen tittade jag på EM i ridsport och nu håller jag på med middagen. Stort, stort grattis till Peder Fredricsson och All In. Så himla roligt! 
 
Hoppas ni har det bra allihopa så hörs vi!
 
 
1