Vecka 31

Hejsan.
 
Då kör vi vecka 31 då. Både måndag och tisdag har ju snart gått i och för sig. Värmen håller i sig och det är både skönt och nästan lite kvävande. Det går ju nästan inte sova på nätterna. Vilket i sin tur gör att man är ganska så trött på dagarna. 
 
Hur som helst så började jag veckan med jobb 06:00-15:00 igår. Efter det tog vi det mest lugnt med en promenad och lite så. Idag har jag jobbat 06:00-16:00. Efter det drog vi in en snabbis till stan för att hitta ett par jeans till S. Det gick bra och nu ska vi snart gå ut en sväng. 
 
Resten av veckan kommer att bestå av jobb och till helgen ska vi till Norge. Vi ska dit och vara med Anna och Hasse i deras stuga. Det ska bli supermysigt! Sen trodde jag att jag skulle vara ledig imorgon, men icke. Det blir 07:00-16:00 istället. Min tredagarsvecka blev ganska snabbt en femdagarsvecka, men jag ska inte klaga. 
 
Hoppas ni har en bra vecka och får en fortsatt sådan, vi hörs!