Wednesday

Hejsan.
 
Igår var det jobb för hela slanten. Började 06:00 och slutade 16:00. Det var en rolig dag på jobbet får jag väl ändå säga. Tycker om uppgifterna och ansvarsområdena som det passet innebär och jag var på allmänt bra humör. En bra dag helt enkelt. 
 
Vid 16:00 kom S så att vi kunde handla. Dock hade svärisarna redan fixat middag när vi kom hem så det får bli fläskfilépasta en annan dag istället. Vi fick goda biffar med potatis och sås istället. Kvällen spenderades med ett nytt avsnitt av The Walking Dead, Farmen och Frusna Vägar. Lite roligt när det handlar en del om Åre och runt omkring där.
 
Idag har det varit lite fööör kallt hittills. Det var -30 imorse när jag skjutsade Stefan. Då har vi gått över gränsen tycker jag. Nu är det väl nere på typ -17, men det är ju inte superskönt då heller. Nåja, det är ju fint i alla fall. 
 
Det lär inte ske så mycket spännande dagen till ära. Slötittade på en serie när jag kom tillbaka imorse och sen somnade jag en sväng. Nu har jag tittat på tidshoppningen från GHS och ätit frukost och det lutar åt att det blir något mer sånt nu. Kanske en kopp kaffe till oxå. 
 
Hoppas ni har det bra, vi hörs!
 
 
1