2021

Ja, vilket år… Jag måste ändå säga, om man bortser från allt vad covid-19 heter, så har det varit en rätt bra år. Våren bestod mycket av skola, sommaren av jobb och hösten av skola och praktik. Vi har ju inte fått vara på plats i skolan nästan alls under de här 1,5 åren som vi har studerat, men jag tycker ändå att det har gått bra. Jag tänkte att jag skulle göra en liten lista på saker som jag tycker har varit fina med det gångna året och kanske även några saker som inte har varit lika fina. Hoppas att ni har haft ett fint år! 🤗

  • Titan. Denna nya lilla krabat som vi hämtade nere i Småland i höstas och som är en blandning av både ängel och djävul just nu haha. ❤️
  • Praktiken på Deloitte. Är så glad att jag fick göra min praktik där och stolt över mig själv att just jag fick en plats där. Att jag dessutom ska få göra min andra praktik där oxå är så kul!
  • Masa. Masa är alltid med på listan med positiva saker. Underbart och avkopplande ställe. Kommer inte ihåg exakt hur många turer det blev dit 2021, men minst tre tror jag. Stolt över mig själv att jag vågade köra ner dit helt själv tillsammans med Hector i somras när resterande personer redan var där. Det blev så eftersom jag jobbade.
  • Rammstein och Lindemann. Jag har ju vetat om att Rammstein har funnits länge, men har aldrig brytt mig om att ta reda på mer än så. Man har ju hört Du Hast och så förut. I juni 2021 på väg ner till Masa så styrde Stefan musiken på slutet och spelade då upp en av Rammsteins nyare låtar, Deutschland. Sen var det kört… Alltså herregud. Har jag bott under en sten i 27 år?! Sen dess kan jag säga att det har inte gått en dag utan Rammstein och Lindemann. Lindemann är Rammsteins sångares egna projekt på sidan av Rammstein och är oxå värt att nämnas här för det har inte gått en dag utan det heller. Älskar!! ❤️
Det har ju varit ännu ett pandemiår så man har ju inte direkt varit ute och flängt så mycket. Man har ju mest hållit sig hemma eller i stugan. Men det har varit många fina kvällar med vänner oxå under det här året som jag uppskattar väldigt mycket. Det har även blivit lite renovering gjort samt börjat spånas på lite nya grejer och så. Tänker man efter så har 2021 varit ett händelserikt år trots corona.

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)