Jobb och hästpromenad

Hej.
 
Det har varit en lång dag... Klev upp 05:00 efter 4-5 timmars sömn. Kan inte påstå att jag kände mig speciellt utvilad. Hur som helst så gjorde jag mig i ordning, drack lite kaffe, åt en macka och åkte till jobbet. Hade brödet idag så började 06:30. Ändå väldigt skönt att det är ljust ute när man vaknar, det gör det hela lättare.
På jobbet hände det väl inget särskilt direkt. Jag bakade, packade bröd, satt i kassan och så. 
 
Jag slutade 16:00 och åkte direkt hem. Åt middag, drack lite kaffe och drog till stallet. Inez hade redan tagit in hästarna då vädret gav oss blötsnö under eftermiddagen. Så jag klädde på Tempe ett regntäcke och så gick vi ut på en promenad. Det hade slutat regna/snöa så det var ganska härligt faktiskt. Tempe verkade oxå nöjd med att få komma ut och röra på sig lite.
 
Nu har jag suttit ner och slappnat av någon timme för första gången sen i förmiddags. Ska snart duscha och sen gå och lägga mig. Är rätt så trött och ska jobba 06:30-16:00 imorgon oxå. Känner mig ganska klar med denna valborgsmässoafton som inte bjöd på så himla mycket spännande så jag säger god natt.
 
Tempe: