Bra torsdag

Hallå!
 
Igår hann vi med mycket! Vi var lediga båda två, sambon och jag, och vi hade bestämt sen innan att vi skulle fixa saker i stan bland annat. Så efter sovmorgon, morgonkiss med hunden och så så skulle jag börja göra mig i ordning. Då tyckte någon att det var lämpligt att fixa ett strömavbrott. Jaha? Duschade lite snabbt i alla fall och sminkade mig med någon form av ficklampa. Jag har varit med om smidigare sminkningar i mitt liv! Men strömen kom tillbaka strax innan jag var klar, så jag kunde rätta till det hela.
 
Efter många om och men så kom vi i alla fall iväg. Började med att stanna vid min lägenhet och ta kort. Förhoppningsvis kommer den ut på annons idag. 
Sen fortsatte vi in till stan, parkerade och gick åt olika håll då S skulle till frissan och jag skulle försöka hitta något att ha på mig tills imorgon. Gick inget vidare för mig. Får helt enkelt köra på något jag har och använda mina nya smycken.
 
Efter fika på Espresso House åkte vi och tankade och sen till Snö of Swedens outlet. Hittade en del riktigt fina saker där! Tycker riktigt mycket om deras smycken måste jag säga!
Innan vi åkte hem var vi en sväng på Landbys, XL-bygg och någon bilaffär. Vi hann som sagt med mycket!
 
Vid 18:00 stoppade vi in hunden i bilen och åkte hem till mor och far. Först och främst skulle vi kolla på lite brädor som en man i byn hade. Vi hittade ett jättefint som vi fick ta, så nu ska vi bara frakta hem det på något vis och sätta igång med att bygga ett bord! Tror att det kommer bli skitbra! 
Sen åt vi middag hos mamma och pappa innan vi åkte hem, slötittade på lite tv och sen gick och la oss. 
 
En häktisk men bra och trevlig torsdag!