Sjukdag

Hej.
 
Avslutar januari med en sjukdag hemma. Mådde så himla illa igår kväll och även av och till under natten så kände att det var bäst att stanna hemma idag. Måste ha varit helt slut för jag orkade inte kravla mig upp ur sängen förrän 13:00. Men jag har sovit ganska dåligt de senaste nätterna och så något magproblem på det, då blir man trött helt enkelt. Just nu mår jag helt okej. Mår inte speciellt illa, men är ganska trött rent allmänt. Men det känns i alla fall som att det är på väg att bli bra.
 
Nu har jag ätit lite middag och än så länge känns det bra. Resten av kvällen tänkte jag inte göra så mycket annat än att ligga i soffan och titta på något på tv:n. Egentligen hade kanske lite frisk luft inte varit så dumt men när det är typ -20 grader så blir man inte jättepeppad... 
 
Får hoppas på en bättre dag imorgon! Ha en fortsatt fin torsdag så hörs vi.