2018-06-29

Hej!
 
Det rullar på. Känner mig helt slut dock. Det blev alldeles för lite sömn i natt och sen en lång arbetsdag på det 06:00-16:00. Ändå en helt okej dag på jobbet. Föredrar att jobba dagtid alla dagar i veckan och tiden går fort när man börjar 06:00. Men nu väntar i alla fall en ledig dag imorgon vilket ska bli skönt. Ska dessutom göra roligheter så det känns extra bra! 
 
När jag kom hem provade jag lite kläder som jag beställt och fick hämta ut idag. Tyvärr var en av sakerna för stor så den måste jag skicka tillbaka. Men resten var fint! Det var bland annat en jacka och en klänning som ser ut som en lång skjorta. 
 
Resten av kvällen idag tänkte jag inte ägna åt speciellt mycket. Kanske tittar på någon serie eller så innan jag hoppar i säng. Hoppas ni har det bra, vi hörs!