2018-11-29

Hej.

Sådär pigg som jag var i tisdags när vi hördes senast är jag inte idag kan jag säga. Jag är skittrött. Sådär trött så att huvudet känns som att det vill trilla av typ. Är inne på 9:de dagen idag, sen har jag bara imorgon kvar innan ledig helg. Längtar enormt mycket efter den nu kan jag säga! 

Förutom att jag har jobbat, jobbat och jobbat de senaste dagarna så drog jag med mig S in till stan igår eftermiddag. Vi handlade en födelsedagspresent, några julklappar och lite julklappsinslagningssaker mm. En ganska lyckad sväng till stan. 

Idag fick jag byta pass till en kollegas så istället för att jobba 09:00-16:00 så jobbar jag 06:45-14:30. När jag är klar här ska jag gå hem och slå in en present och när S har slutat ska vi åka upp till mamma och pappa. I övrigt hoppas jag att det blir lugnt. Jag hoppas på en lugn och mysig helg oxå kan jag säga! 

Nu ska jag dopa mig med kaffe och en munk, ha en fin dag. Vi hörs!

(null)