2021-09-26

Hejsan.
 
Det känns som att jag har jättemycket att berätta och att det händer en hel del, men samtidigt inte. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Den här veckan har i alla fall gått fort, precis som alla andra. Förutom att plugga så jobbade jag i fredags 07:00-16:00 vilket var trevligt. Helgen har inte varit så händelserik egentligen. Jag har grundmålat och målat första lagret på en vägg och idag var vi på husvisning. Intressant och förvirrande på samma gång. Men man lär sig ju något för varje hus man tittar på om inte annat. 
 
Nu ska jag nog inte göra så mycket mer spännande idag. Till veckan så blir det plugg och sen en minisemester eller vad man ska kalla det torsdag eftermiddag till söndag. Ska även innan dess försöka hinna få klart den här hallväggen jag håller på med. Hoppas och tror på en bra vecka i alla fall! 
 
Ha det fint så hörs vi!