2021-11-26

God morgon!

Hoppas att ni har haft en bra vecka hittills. Min vecka har väl hittills sett ut ungefär som en vanlig vecka. Förutom att vara på praktiken så har vi provkört en bil. Jag tyckte väldigt bra om den, men jag kan ju absolut ingenting om bilar så jag överlämnar åt sambon att ta beslut kring det hela. 

Sen undrar jag vart november tog vägen? Jag tror att jag var så nervös inför praktiken som började i mitten av oktober att jag helt stängde av det faktum att det kom något efter det. Nu har det gått 5 veckor och mer än halva praktikperioden är avklarad. Jag trivs väldigt bra och tycker att det är roligt, men fortfarande kan jag få känslan "vänta lite här nu, jag är ju nervös över något, vad?". Min hjärna verkar inte ha registrerat att praktiken ens har börjat haha. 😅

Idag fick jag lite sovmorgon, typ 45 minuter. Nu har jag druckit kaffe, gosat med hundarna och tittat på youtube. Snart ska jag fixa frukost och sen ska jag ta tag i dagen och det som måste göras. Börjar få lite panik över den här rapporten som ska vara klar snart… Den är kaos just nu.

I helgen ska jag julpynta! Herregud så mysigt! Det kommer väl bli lite modifierad pyntning men pyntas ska det! Det ska i alla fall upp gardiner och ljusstakar och stjärnor och sånt. I övrigt får vi se vad som händer, har inte så mycket mer planerat vilket känns ganska skönt. 

Ha en fin dag, vi hörs!

(null)