Solig fredag

Hejsan.
 
Det är ju typ som sommar ute nu! Det har varit fint de senaste dagarna och det ser faktiskt ut att fortsätta så. Just idag blåste det ganska kallt, men solen skiner i alla fall. 
 
Igår var jag uppe tidigt, i alla fall tidigt om man jämför med vad jag är van vid nu för tiden. 05:30. Var på jobbet strax innan 06:30 för att gå igenom lite saker inför sommaren. Har några ansvarsområden där jag måste färska upp minnet bland annat. Men det gick bra i alla fall och sen åkte jag hem, fixade lite, hade en kort föreläsning mellan 10:00-11:30 ungefär och sen åt jag lunch innan plugg. På kvällen tog jag en promenad i det fina vädret och åt jordgubbar. 
 
Idag är det fredag! En vecka kvar till tenta... Känner mig lite överväldigad av alla lagar, regler och information men jag hoppas att det reder ut sig. Det måste det göra. När jag har pluggat och S har slutat jobba ska vi in till stan en sväng. Jag måste ha linsvätska bland annat och den jag använder går inte att beställa... Sen blir det förhoppningsvis en mysig kväll. 
 
Hoppas att ni har en fin fredag, vi hörs!