Långsam onsdag och fin torsdag

Hejsan.
 
Hoppas ni mår bra! Det gör jag i alla fall. Solen skiner lite idag och det när runt 5 grader varmt. Gillar solen, inte plusgraderna... Jag har ju insett att jag vill ha minusgrader och snö i mitt liv i alla fall. Har sett bilder hemifrån Jämtland och det ser så himla fint och mysigt ut. Här är det bara blött och tråkigt. Tur att vi ska hem en sväng över jul!
 
Gårdagen gick superlångsamt. Alltså, den verkligen kröp fram. S jobbade 12-20 och jag roade mig med att titta på tv, slå in julklappar, spela tv-spel och vara med Hector. Han är i alla fall väldigt lättsam, han är sällan missnöjd med tillvaron. Han är nöjd bara han får vara med och vara där vi är.
 
Idag är det torsdag vilket innebär att S är ledig. Vi har ätit frukost, stekt ägg på hårdbröd för min del, och tittat på senaste avsnittet av Enkelstöten. Just nu sitter sambon och spelar tv-spel med sin bror och snart ska vi gå en långpromenad med vovven i finvädret. Ska bli skönt! Efter det blir det nog Gränby och lite julklappshandling. Känns som att vi är på banan på det fronten i alla fall. Inte färdiga, men på god väg. Känns bra.
 
Hoppas ni har en fortsatt fin dag framför er, vi hörs!