Update tatueringstankar

Hej.
 
Som ni vet så har jag funderat på en tatuering ett tag nu. Jag har tittat på bilder och funderat och jämfört och diskuterat och läst och tittat på fler bilder... Jag vill ju ha en tatuering som jag tycker är snygg och som passar den jag är. Så jag har funderat mycket kring vad jag faktiskt tycker om och hur jag skulle kunna få ihop det till något snyggt. Tyvärr är jag själv inte så artistiskt lagd så det har mest skapat kaos i mitt huvud.
 
Istället har jag kommit fram till att det smartaste måste vara att skriva ut bilderna som jag har sparat och ta med mig dem till tatueringsstudion och prata med dem. De vet ju vad som funkar och vad som skulle se snyggt ut. Man vill ju inte ha en tatuering som ser ut exakt som någon annans heller.
 
En annan sak som man måste ha i åtanke är ju att det inte är direkt billigt. Jag tycker ju om större tatueringar med många detaljer och så. Jag ska fundera lite till och sen får vi se hur jag göra. Antingen så kör jag på nu eller så väntar jag med alla tatueringar ett tag eller så gör jag en annan tatuering nu och tar denna senare. Snacka om i-landsproblem!
 
Så ser i alla fall läget ut på tatueringsfronten just nu. Återkommer med mer om detta senare!