2018-05-30

Halloj.
 
Gårdagen var lugn. Det blev inte så mycket mer än en långpromenad i finvädret, packning och en tågresa upp till jämtland. Väl hemma hos morsan och farsan var det mer eller mindre god natt på en gång. 
 
Idag har vi onsdag. Finvädret fortsätter. Det är inte lika varmt här som nere i Uppsala, men jag ska definitivt inte klaga. Kom nyss in efter en långpromenad med Agger. Solen värmer och vindarna fläktar. Det märks att det är lite kallare i luften här uppe fortfarande för det fläktar inte lika ljummet som hemma. (Jag säger hemma om Uppsala). 
 
Nu ska jag snart göra mig i ordning för jobb. Har kvällspasset men ska börja en timme tidigare. Vet faktiskt inte varför. I övrigt är väl läget lugnt. Tar lite i taget liksom. Vet väl ungefär hur det kommer att se ut fram till slutet av augusti, sen får vi se vad som händer med allt. Det blir nog bra i alla fall hoppas jag. 
 
Hoppas ni har det bra, vi hörs!