Vecka 26

Hej.
 
Måndag och ny vecka. Jag har egentligen en massa saker planerade denna vecka, men eftersom S fortfarande inte har fått svar på sitt prov så får vi se hur det blir med allt... Får i alla fall hoppas att plan A håller mer eller mindre.
 
Idag har jag inte gjort så mycket annat än att plugga. Har läst om bokslut och årsredovisning och revision nu så jag tror att ögonen går i kors snart. Jag blev tvungen att ringa veterinären oxå eftersom Hector skulle dit imorgon. Nu fick vi skjuta på det tills på onsdag i hopp om att S får svar på provet. Beroende på om det är positivt eller negativt så får vi se hur vi går vidare med veterinärsbesöket då. Det är bara att hålla tummarna att det bara är att åka dit helt enkelt.
 
Annars så är denna vecka ganska uppbokad, i alla fall början av den. Jag ska som sagt plugga nu måndag och tisdag och på onsdag har vi prov. Om allt går som det ska så ska vi även fira mammas födelsedag imorgon, men vi får se. Förutom provet på onsdag så ska jag ju då förhoppningsvis till veterinären på eftermiddagen och på torsdag ska jag själv på hc. Låter väl kanske inte som den roligaste veckan kanske, men om vi får som vi vill så kommer vi att åka på en minisemester oxå i slutet av veckan som jag verkligen hoppas blir av! Men som sagt, vi kan ju inte göra något annat än att vänta och se.
 
Nu ska jag fixa något till middag och sen får vi se vad jag hittar på. Hoppas att ni får en fin vecka, vi hörs!