Sista maj

Hej.

Hoppas ni har haft en bra dag. Min har varit lite blandad. Det började med att mamma och pappa kom förbi med Hector vilket var toppen! Sen har det blivit något fel på mitt avlopp i duschen så förhoppningsvis kan det komma någon imorgon för att fixa det... Det var väl det minst positiva med dagen. Sen har min tavla kommit upp på väggen oxå!

Annars har vädret varit helt otroligt! Hector har kommit på att det är väldigt spännande att stå på ballkongen och titta ut mot gatan. Blev dessutom väldigt imponerad när jag inte skällde som en tok på en svart, schäferliknande som låg på gräsmattan nedanför. 
Vi har oxå varit ute på två kortare promenader eftersom det var rätt varmt. Men gud vad härligt det var att bara kunna gå i linne liksom. 

Nu händer det väl inte så mycket mer idag skulle jag tro. Hector har redan gjort kväll och sover som en stock. Själv ska jag väl oxå hoppa i säng så småningom. Vi hörs.