Friday

God morgon!

Hoppas att ni har haft en bra vecka hittills. Min har varit bra men lite tung. Det märks att man inte är riktigt van att plugga efter sommaren och att man inte har kommit in i det helt igen än, men det har väl gått bra. Vi har haft tre föreläsningar med väldigt mycket information, men idag har vi självstudier.

Igår efter föreläsningen så hade jag kvällen för mig själv. S skulle äta med jobbet så jag och Hector fick roa oss själva. Jag käkade middag, tvättade, dammsög, slipade en vägg, grundmålade vägg och tittade på en serie. Jag tror att väggen kommer att bli bra när den blir klar! Ska på med ett lager grundfärg till innan jag ger mig på den rätta färgen.

Idag har jag mycket att göra. Jag ska plugga lite nu på morgonen/förmiddagen, sen ska jag göra mig i ordning, åka iväg på en grej, lämna Hector hos mamma och pappa, handla, kanske plugga lite till och sen ska vi äta med ett par vänner. Efter det har vi oxå lite saker att fixa inför imorgon. 

Men nu ska jag försöka få i mig någon frukost. Hoppas att ni har det bra och att ni får en fin helg, vi hörs!

(null)