Mellandagarna

Hej.
 
Hoppas ni har haft det bra såhär i mellandagarna. Jag har som bekant varit uppe i Jämtland hela julen och åkte hem igår eftermiddag. Så nu är vi tillbaka i Uppsala och det känns faktiskt bra att vara hemma igen. Borta bra men hemma bäst stämmer ändå ganska bra. Även om "hemma" gärna hade fått vara uppe i Jämtland oxå. 
 
Igår var det upp tidigt som gällde. Började jobba 06:00 och vilken... konstig dag det var. Ingenting funkade som det skulle mer eller mindre. Det tjorvade från minut ett tills jag slutade vid 15:00 ungefär. Men tiden flöt ju på i alla fall. När jag slutat bytte jag om och sen åkte jag och S ner till Uppsala. Var framme vid 22:00 ungefär. Vägen fram till Sundsvall var inte superrolig. Herregud vad snö det har kommit norrut! Helt galet verkligen. Men oxå jättefint och mysigt. Det har varit roligt att träffa alla där uppe och att jobba lite oxå faktiskt. Saknar mina fina kollegor...! 
 
Idag är det lördag. Dagen före nyårsafton. Fatta att det vara är drygt ett dygn kvar av 2017! Det känns lite konstigt men samtidigt välkommet. Jag är relativt klar med det här året känner jag. I alla fall så ska det fixas en del idag inför imorgon. Vi ska fira nyår här hemma hos oss tillsammans med Jennfier och hennes familj. Ska bli supertrevligt, men just nu ser lägenheten inte speciellt inbjudande ut. Måste åtgärdas. Måste oxå fixa mat och dryck och lite såna saker. 
 
Hoppas ni får ett bra nyår och att ni har ett roligt år att se fram emot! Vi hörs.