Uppsala

Hej!
 
Hoppas att ni mår bra. Jag mår toppen! Igår satte jag mig på tåget 09:40 och var framme i Uppsala 13:50. Det var väl inte det bästa tågturen jag varit med om. Mådde lite, lite småilla om jag inte satt och tittade ut, så jag fick roa mig med att titta på landskapet vi passerade under mer eller mindre hela resan. Det finns mycket fint och det finns mycket fult kan jag säga.
 
När jag kom fram mötte jag Stefan vid busstationen och sen åkte vi och fikade. Det blev Starbucks den här gången, oxå ett ställe jag tycker om! Efter det handlade vi lite mat till både oss och hunden samt ett nytt hundhalsband då det han har haft inte är jättebra. Nu fick han ett i läder som är jättefint. Ska försöka få med det på kort någon dag. Kvällen spenderades med tacos, frukt doppad i choklad och serier. Så mysigt! 
 
Idag vaknade jag till ett soligt och fint Uppsala. Trodde att vädret skulle vara sämre idag men det ser inte så ut. Så det blir nog en promenad efter frukost. Hur som helst så är det mysigt att vara hemma med mina två fina! 
 
Hoppas att ni har en bra helg ni oxå, vi hörs!